سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خبرها و سیاست - پادشاه خوبان
 RSS  :: منزل :: ارتباط با پادشاه :: پروفایل :: پارسی بلاگ
غریب، کسی است که دوستی ندارد . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به امام حسن علیه السلام ـ]
  • پیوندهای روزانه
  • هر چی که باش حال می کنی [508]
    بجای بنزین ، گاز بزن [196]
    [آرشیو(2)]


  • تعداد بازدیدهای پادشاه
  • - تا حالا انقدر اینجا بودند: 227921 عزیز
    - امروز انقدر اینجا هستند: 0 عزیز
    - دیروز انقدر اینجا بودند: 6 عزیز

  • درباره پادشاه
  • خبرها و سیاست - پادشاه خوبان
    تحصیلدار
    سلام این وبلاگ فقط از روی سرگرمی ایجاد شده و هیچ گونه قصد مطرح شدن و اذیت کردن و اینا نیست به جون خودم راست میگم... حالا می بینید که همینطوره . از شمایی که همین الان قدم رنجه فرمودین و به وبلاگ من اومدین خواهش می کنم تا آخر منو همراهی کن چرا؟ چون قول میدم بهت خوش بگذره. و در آخر خواهش می کنم که برای هر پست نظرتو در بخش شما چه فکر می کنید بنویسید تا هم سطح خودمو بدونم تا سطح سلیقه ی شمارو اینجوری میشه که یه وبلاگی میشه در خور پسند همتون. پس منتظر نظرهای شما هستم...

  • لوگوی پادشاه
  • خبرها و سیاست - پادشاه خوبان

  • همراهان پادشاه
  • بیا با هم تا به دریا برسیم

  • لوگوی همراهان پادشاه






  • زودتر دست به کار شوید!!
  •  

  • الصلوه عمود الدین

  • بایگانی رو از دست ندی
  • دانلود فیلم بانوی انتقام جو (یانگوم)
    عکسهای داغ داغ
    عکسهای جالب
    موبایل و مخلفات ...
    نوشته های جالب
    خبرها و سیاست
    دانلود موزیک

    ? علی دایی و تسبیح ضد طلسم
  • تحصیلدار شنبه 86/10/15 ساعت 2:22 صبح

  • علی دایی در بازی با سپاهان در حالی که تسبیحی در دست گرفته بود تا پایان بازی مشغول گفتن ذکر و صلوات بود .
    به گزارش خبرنگار خبرگزاری انتخاب از کرج ، علی دایی که دو هفته قبل به همراه تعدادی از مسئولان باشگاه سایپای تهران در دفتر آیت الله العظمی بهجت حضور یافته و از نزدیک با آیت الله بهجت دیدار و پاره ای از مشکلات خود و باشگاه سایپا را با ایشان در میان گذاشته بود دیروز با عمل به توصیه های ایشان توانست دومین پیروزی سایپا را رقم بزند.
    بر پایه این گزارش در این دیدار آیت الله العظمی بهجت نیز دستورات و توصیه هایی را به ایشان فرموده و برای ایشان و رفع مشکلاتشان دعای خیر کرده بودند.لازم به ذکر است که آقای دائی قبل از دیدار با آیت الله العظمی بهجت ، به یکی از مسئولین دفتر معظم له گفته بود که مدتی قبل شخصی با دادن نشانه هایی گفته که باشگاه فوتبال سایپا طلسم شده و طی این مدت کلیه نشانه هایی که شخص مورد نظر گفته بود درست بوده و همگی به وقوع پیوسته است و جهت بطلان این طلسم و رفع مشکلات به خدمت آیت الله بهجت رسیده است.

    به گزارش خبرگزاری انتخاب، این دیدار از ساعت 14 در ورزشگاه انقلاب کرج و با قضاوت یدا... جهانبازی برگزار شد. و کریم انصاری‌فرد در دقیقه 56 تک گل دیدار را به ثمر رساند. مجید ایوبی نیز تنها بازیکن اخطاری این مسابقه بود.

    سایپا با این پیروزی 19 امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد سایپا با شکست سپاهان عملا موانع صدر نشینی نیم فصل پیروزی را هموار نمود. سپاهان همچنان با 31 امتیاز در مکان دوم ماند. این مسابقه معوقه از هفته سیزدهم لیگ برتر بود.


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? فیلمی بر ضد اسلام !!!
  • تحصیلدار شنبه 86/10/15 ساعت 2:18 صبح
  •  

    به گزارش “صبح”به نقل از آریا،  شنیده شده است فیلم کوتاه «زندگی محمد» که به کنابه اشاره ای به زندگی پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) است. داستان (العیاذبالله) مردی دیکتاتور به نام «محمد» است که اقدام به قتل سه یهودی بی گناه کرده و در زندگی شخصی خودبا دختر بچه ? ساله ای ازدواج می کند و او را مورد اذیت و آزار قرار می دهد! سازنده این فیلم که یک مرتد هلندی  و موسس کمیته از دین برگشته هاست پیش بینی کرده که این فیلم بیش از کاریکاتورهایی که سال گذشته در چند روزنامه دانمارکی و هلندی منتشر شد، جنجال به پا کند. این شخص ادعا کرده که این فیلم در واقع گامی است در جهت مبارزه با اسلام افراطی و رسیدن به آزادی.  

    این فیلم قرار است طی ماه اسفند یا فروردین آینده از یکی شبکه های تلویزیونی اروپا که نام آن تا آخرین لحظه فاش نخواهد شد، پخش شود.  

    به گزارش منابع خبری دانمارک و هلند، شبکه سی.ان.ان نیز در ساخت این پروژه همکاری داشته و احتمالاً قسمت هایی از این فیلم را نمایش خواهد داد.


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? سپاهان 1 - چشم 2
  • تحصیلدار شنبه 86/10/15 ساعت 1:17 صبح
  • دو چشم فدای نادانی یک تماشاگر


    نارنجکی که تماشاگران سپاهان در استادیوم فولادشهر به جایگاه تماشاگران پرسپولیس انداختند، شاید از دستان تماشاگری رها شد که دنبال ساکت کردن هواداران رقیب بود، شاید هم تنها برای سرگرمی و گذراندن وقت آن را به جایگاه تماشاگران میهمان انداخته بودند. اما تنها فردی که در بازی بچگانه صدمه دید، سربازی بود که برای حفاظت از تماشاگران پرسپولیس در جایگاه میهمان ایستاده بود، نارنجک معلق در آسمان روی صورت سرباز وظیفه محمود احمدی فرود آمد؛ جوانی که از روستای سورش جان استان چهارمحال و بختیاری برای خدمت نظام وظیفه به اصفهان منتقل شده بود، وقتی نارنجک روی صورتش فرود آمد تنها 19 سال سن داشت. او که پدرش در یکی از کوره های کویت کارگری می کند و امید داشت پس از اتمام خدمت محمود می تواند خانواده را به او بسپارد، الان دیگر نه تنها نمی تواند عصای دست پدر و مادر خود باشد، که با دو چشم نابینا، پدر و مادرش باید عصاکش او باشند. پس از انتقال او به بیمارستان الزهرای اصفهان اولین تشخیص پزشکان بیمارستان برمی گشت به اینکه بینایی هر دو چشم او کاملاً از بین رفته و او تا پایان عمر دیگر قادر به دیدن نیست. هرچند که وقتی پزشکان او را در بیمارستان الزهرا معاینه می کردند تماشاگری که حتی لیاقت لقب ?تماشاگرنما? را هم ندارد و خوی وحشیانه او تمام تماشاگران فوتبال را خجالت زده می کند، احتمالاً در جشن پیروزی سپاهان شادی می کرد. غافل از اینکه نارنجکی که از سوی او پرت شده اگر روی صورت آن سرباز معصوم هم نمی افتاد شاید روی تماشاگر دیگری می افتاد و فاجعه دیگری را رقم می زد. به هرحال تمام شاهدان صحنه با تاسف از اینکه تماشاگران دو تیم که با اشتباه مدیران ورزشگاه فولادشهر در دو جایگاه مجاور نشسته بودند، با پرتاب نارنجک به سمت جایگاه رقیب از خجالت هم درمی آمدند، اضافه می کنند که حتی پس از آسیب دیدگی سرباز معصوم هم کسی به دنبال جدا کردن تماشاگران نبود و تنها پس از پایان ذخیره نارنجک تماشاگران مدیران آنها را از هم جدا می کنند. اما الان پس از گذشت 72 ساعت از فاجعه ورزشگاه فولادشهر همه به دنبال کشف مقصر هستند. شب گذشته در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعضای کمیته به دنبال شناسایی ضارب بودند که البته با مدارکی که وجود دارد اصلاً نمی توان کسی را به این کار متهم کرد. نارنجک از سوی جایگاه هزارنفری تماشاگران سپاهان پرتاب شده و تنها در صورتی که تماشاگر نادان خودش را معرفی کند، می توان او را شناخت.
    فعلاً که گویا اولویت اصلی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برخورد با باشگاه سپاهان است که میزبان مسابقه بود. در ماده 32 آیین نامه انضباطی آمده که پرتاب مواد آتش زا به سمت تماشاگران دیگر تنبیهاتی چون تذکر، توبیخ، تعلیق فعالیت های رسمی، کاهش امتیازات، باخت 3 بر صفر، محروم شدن از مسابقات خانگی و البته حذف از مسابقات و سقوط به دسته پایین تر و حتی تکرار مسابقه را در پی خواهد داشت. با این حساب باید در انتظار ماند تا کمیته انضباطی رای خودش را در این پرونده اعلام کند. البته تماشاگران سپاهان سابقه خوبی در این زمینه ندارند. هنوز کسی فراموش نکرده که آنها به خاطر پرتاب نارنجک در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در آستانه محرومیت از مسابقات خانگی هم قرار گرفتند که با تعهد باشگاه اصفهانی آنها محکوم نشدند. به هرحال در وضعی که دیگر بحث پرتاب نارنجک در فوتبال ایران دو سالی است بسته شده، هنوز هم در اصفهان پرتاب مواد محترقه یک اتفاق معمولی است. البته یک نکته را هم نباید از قلم انداخت؛ اینکه فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان اطلاعیه یی را منتشر کرد که در بخشی از آن آمده؛ ?پیش از آغاز مسابقه چند نفر از هواداران وابسته به تیم سپاهان اصفهان که حتی در باشگاه سپاهان هم مسوولیت دارند با شعارها و الفاظ نامربوط و غیرمتعارف باعث تحریک تماشاگران دو تیم شدند.?
    پس با این حساب اگر نیروی انتظامی عوامل آغاز جنجال را شناسایی کرده، باید پرسید چرا با آنها برخوردی صورت نمی گیرد؟

    سپاهان اصفهان با مربیگری بوناچیچ که با ضدفوتبال آشنایی بنیادی دارد گویا این سبک را تا سکوها ادامه داده است تاجایی که نارنجکها را در میان تماشاگران میهمان و سربازان نگون بخت پرتاب کنند و به هر قیمت شده امتیاز گرفته و ناراحتی خود را از دوم شدن در نیم فصل التیام ببخشند . ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان که نمیتوانست خود را کنترل کند در برنامه نود حملاتی را قبل از بازی به تیم پرسپولیس و اعتراض به محرومیتهایی که از دید ایشان کم برای بازیکنان این تیم پس از بازی با پاس در نظر گرفته شده بود نشان داد و مستقیما با بی ادبی بر بازیکنان و مربی این تیم تاخت و متاسفانه این التهاب تا سکوها رفت و با انفجار این نارنجک دست ساز یک سرباز جوان را برای تمامعمر از نعمت بینایی محروم ساخت تا با خاطره وحشیگریهایی از این دست که در دوران انقلاب چندین سرباز ? پلیس و نیروهای امنیتی را در میادین این شهر تکه تکه کردن زنده شود . خاطراتی که متاسفانه در این دیار کم به چشم نخورده است.


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? نفت 100 دلار شد!
  • تحصیلدار پنج شنبه 86/10/13 ساعت 2:19 صبح
  • بهای نفت برای نخستین بار در تاریخ معاملات این ماده چهارشنبه به 100 دلار در هر بشکه رسید.
    به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی تشدید نگرانی‌ها از شرایط سیاسی و امنیتی برخی کشورهای صادرکننده نفت و همچنین کاهش ذخایر نفتی آمریکا بهای نفت خام در بازارهای جهانی از مرز 100 دلار گذشت.
    این در حالی است که بهای نفت در معاملات جهانی چهارشنبه 52/99 دلار در هر بشکه اعلام شده بود.

     

    بر و بچ با هم بخونید ... از سر سفره بوی نفت میادو ، از یه جایی بوی دماغ سوخته (باید با احساس و لهجه ی افغانی بخونی که نمی تونی)


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? اعتصاب دانشگاه اصفهان
  • تحصیلدار پنج شنبه 86/10/13 ساعت 2:2 صبح
  • اعتصاب دانشگاه اصفهان با وعده مسئولان پایان یافت

    سرانجام پس از هشت روز، اعتصاب غذا و تجمع دانشجویان دانشگاه اصفهان با وعده های رییس این دانشگاه مبنی بر عملی کردن خواسته های آنها، ظهر روز دوشنبه، دهم دیماه، پایان یافت.

    اعتصاب دانشجویان دانشگاه اصفهان از دوشنبه هفته گذشته برای پیگیری خواسته هایشان از مسولان دانشگاه آغاز شد.

    دانشجویان اعتصاب کننده خواهان تشکیل دوباره انجمن اسلامی دانشگاه، شورای صنفی دانشجویی و صنف نشریات دانشجویی و لغو احکام انظباطی چند تن از دانشجویان بودند.

    علی رضا داوودی یکی از شش دانشجویی که هشت روز گذشته را در اعتصاب غذا به سر برده است، در گفت و گو با رادیو فردا گفت: «محمد حسین رامشت»، رییس دانشگاه اصفهان روز یکشنبه با شش نفر از فعالان دانشجویی دیدار کرد و وعده داد که به خواسته های آنها رسیدگی کند.

    به گفته آقای داوودی، رییس دانشگاه اصفهان به دانشجویان قول داد که احکام کمیته انضباطی مورد تجدید نظر قرارگیرد و تلاش برای تشکیل انجمن اسلامی، شورای صنفی و صنف دانشجویی آغاز شود.

    در پی وعده های رییس دانشگاه اصفهان اعتصابات دانشجویی ظهر روز دوشنبه در حضور حدود ??? نفر از دانشجویان شکسته شد.

    آقای داوودی می گوید: اعتصاب کنندگان غذا تصمیم گرفتند که این بار هم برای آخرین بار به مسئولین دانشگاه به ویژه دکتر حسن رامشت، ریاست دانشگاه اعتماد کنند تا ایشان حسن نیت خود را نشان دهند.

    اعتراض به احکام انضباطی

    اعتصابات دانشجویی در اصفهان در اعتراض به احکام انضباطی صادره برای تعدادی از دوستان و همکلاسان آنها که در تجمعات دانشجویی شرکت کرده بودند، آغاز شد.

    دانشجویان اعتصاب کننده می گویند با فشار زیادی از سوی مقامات دانشگاه روبرو بودند تا اعتصاب غذای خود را بشکنند.

    علیرضا داودی، نماینده دانشجویان اعتصاب کننده،می گوید: «تا پیش از روز دوشنبه، هیچ کدام از مسئولان دانشگاه در جمع اعتصاب کنندگان حاضر نشده و اهمیتی به سلامت جسمی آنها نداده اند.»

    به گزارش خبرنامه امیرکبیر، ظهر روز شنبه، هشتم دی ماه، دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در اقدامی خودجوش در اعتراض به مشکلات صنفی دست به اعتصاب غذای نمادین زدند و سینی های غذای خود را روی زمین چیدند.

    این گزارش می گوید که صف طولانی سینی های غذای دانشجویان تا بیرون سلف، صحن دانشگاه، ادامه داشت.

    این حرکت اعتراضی دانشجویان، واکنش مسئولین سلف سرویس دانشگاه را به همراه داشت و مسئولین سلف بلافاصله اقدام به جمع آوری سینی های غذای دانشجویان کردند.

    این اقدام در پی عدم پاسخگویی و بی توجهی مسئولان به اعتراض های پراکنده دانشجویان در روزهای قبل صورت گرفت. دانشجویان پس از امتناع از صرف غذا در صحن دانشگاه صنعتی اصفهان تجمع کردند. این تجمع پس از ساعتی خاتمه یافت.

    به گفته آقای داوودی، در ناآرامی های اخیر در دو دانشگاه اصفهان کسی بازداشت نشده است، اما وضعیت جسمی دو تن از شش دانشجویی که دست به اعتصاب غذای تر زده بودند مساعد نیست.

    ارسلان صادقی، یکی از دانشجویان شرکت کننده در این اعتصاب غذا، بعد از ??? ساعت از اعتصاب به دلیل شرایط وخیم جسمانی راهی بیمارستان شد.

    علی رضا داوودی گفت که فضای دانشگاه اصفهان امروز ظاهرا آرام بود و افزود: این آتش زیر خاکستر است و اگر وعده ها عملی نشود امکان دارد که در آینده باز هم مشکلاتی به وجود آید.


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? مجازات عجیب آلمانی
  • تحصیلدار چهارشنبه 86/10/12 ساعت 1:40 صبح
  • ماجرای عجیب: مرد آلمانی سلام نازی را به سگش یاد داد، 5 ماه مجازات زندان گرفت


    رونالد ت ساکن برلین آلمان که به سگش اسم آدولف را داده بود و طریقه سلام کردن به شیوه نازی ها را به او آموخته بود به 5 ماه زندان محکوم شد! برای آدولف (سگ 9 ساله) هم نام جدید با عنوان آدی داده شد و اکنون به دنبال یک صاحب جدید برای او هستند!
    سگ دردسرساز ممکن است با دادن سلام نازی، برای صاحبان جدیدش دردسر درست کند و از این جهت بعد از سالها عمر مجبور است چیزهای جدیدی یاد بگیرد و دیگر سلام کردن به شیوه هیتلری را فراموش کند!
    به نوشته حریت ترکیه، رونالد ت که سالهاست به عنوان یک دست راستی افراطی شناخته می شود و با پوشیدن تی‌شرت هیتلر، سلام نازی "Sieg Hail" می داد آدولف(سگ دردسرسازش) را در یک سالگی اش از یک محل نگهداری حیوانات خریداری کرده بود. این مرد عاشق نازیها در روزهای آخر با دست و پنچه نرم کردن با فقر، حتی به روزی رسیده بود که نمی توانست غذای حیوان را هم تهیه کند.
    رونالد همچنین ادعا می کرد سگش هم مانند آدولف هیتلر در 20 آوریل به دنیا آمده است.
    این واله و حیران حزب نازی که چندین بار هم مجازاتهای تعلیقی بدین سبب محکوم شده بود در آخر به خاطر سگش به زندان افتاد.
    او این دفعه برای زندان نرفتن حتی یک دلیل هم تراشید: " در سال 1995 بخاطر تصادف سرش آسیب دیده بود و بدین سبب نباید مانند افراد عاقل مجازات شود" اما این دلیل هم فایده نداشت که نداشت!


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? پدر ، پسر ، روح البوتو
  • تحصیلدار سه شنبه 86/10/11 ساعت 12:37 صبح
  • پدر و پسر ؛ روح البوتو


    پس از چند روز رایزنی سرانجام جانشینان بی نظیر بوتو انتخاب شدند.
    واحد مرکزی خبر: شبکه تلویزیونی الجزیره عصر یکشنبه از انتخاب بلاول علی زرداری پسر بی نظیر بوتو به جانشینی وی در حزب مردم پاکستان خبر داد.
    فرزند بی نظیر بوتو وصیت نامه مادرش را در نشست شورای عالی حزب مردم پاکستان در منطقه نودیرو ایالت سند قرائت کرد.
    همه اعضاء شورای عالی با بلند کردن دست خود ، وصیت نامه بی نظیر بوتو را تائید کردند و براساس آن بلاول علی زرداری فرزند بی نظیر بوتو بعنوان رهبر حزب انتخاب شده است.
    خبر دیگری حاکیست:‌ مقامات حزبی پاکستان گفتند بیلاوال زرداری فرزند نوزده ساله بی نظیر بوتو رهبر فقید حزب مخالف دولت این کشور و پدرش امروز یکشنبه به طور مشترک به عنوان روسای حزب مردم پاکستان انتخاب شدند.
    به گزارش خبرگزاری رویترز از نودیرو ( پاکستان ) ، یکی از مقامات حزبی در این شهر جنوبی که مقامات ارشد حزب مردم پاکستان در انجا تشکیل جلسه داده بودند گفت تصمیم گرفته شد که بیلاوال و آصف علی زرداری شوهر بی نظیر بوتو به طور مشترک ریاست حزب را بر عهده داشته باشند.
    مقامات حزبی که خواستند معرفی نشوند همچنین گفتند اکثریت اعضا طرفدار شرکت در انتخابات عمومی هشتم ژانویه هستند ولی هنوز درباره شرکت در این انتخابات تصمیمی گرفته نشده است.
    یکی از مقامات حزب مردم پاکستان نیز گفت این حزب کمیته ای را تشکیل داده است تا از سازمان ملل بخواهد دولت پاکستان را وادار به موافقت با تحقیقات مستقل درباره کشته شدن بی نظیر بوتو کند.

     


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? قانونو بچسبید تو انگلیس!!!
  • تحصیلدار دوشنبه 86/10/10 ساعت 12:55 صبح
  • قانون برهنگی زنان ماهی فروش در انگلیس

    نکته جالب اینجاست که این قانون در لیورپول تنها مشمول کارکنان زن ماهی فروش شده است.‏

    تصویب یک قانون جنجالی در شهر لیورپول انگلیس که بر اساس آن کارکنان زن در ماهی فروشی ها اجازه ‏دارند با سینه های عریان در محل کار خود حاضر شوند به عنوان یکی از احمقانه ترین قوانین جاری در ‏انگلیس شناخته شد.


    روزنامه دیلی تلگراف، شبکه تلویزیونی "یو.کی.تی وی ‏گلد" در یک نظرسنجی عمومی درباره احمقانه ترین قوانین جاری در انگلیس اعلام کرد: "قانونی در ‏لیورپول که به موجب آن کارکنان زن ماهی فروش می توانند با بالاتنه عریان در فروشگاه های ماهی ‏حاضر شوند به عنوان سومین قانون احمقانه در انگلیس شناخته شده است."‏
    نکته جالب اینجاست که این قانون در لیورپول تنها مشمول کارکنان زن ماهی فروش شده است.‏
    این در حالی است که یک سخنگوی شورای شهر لیورپول با تکذیب وجود چنین قانونی آن را به عنوان ‏یک داستان ساختگی شهری نامیده که صرفا باعث بدنامی این شهر شده است.‏
    براساس نظرسنجی مذکور رتبه دوم احمقانه ترین قوانین در انگلیس مختص قانونی است که طی آن ‏‏"قرار دادن تمبر پستی حاوی تصویر پادشاه انگلیس به صورت وارونه بر روی پاکت نامه خیانت شمرده ‏می شود"‏.
    و رتبه اول نیز به قانون عجیبی اختصاص دارد که اعلام می کند: "مردن در داخل مجالس پارلمان انگلیس ‏غیرقانونی است!"‏
    در ادامه 10 قانون مضحک در انگلیس از نگاه بینندگان شبکه "یو.کی. تی وی گلد" را مرور می کنیم ‏‏(اعداد داخل پرانتز نشاندهنده درصد آرای عمومی است)‏
    مضحک ترین قوانین
    ‏1- مردن در داخل مجالس پارلمان غیرقانونی شمرده می شود (27 درصد)‏
    ‏2- قرار دادن یک تمبر پستی حاوی تصویر پادشاه انگلیس به صورت وارونه بر روی پاکت پستی اقدامی ‏خیانت آمیز است (7 درصد)‏
    ‏3- در لیورپول زنان حق نمایاندن سینه های خود را ندارند مگرآنکه کارمند یک مغازه فروش ماهی در ‏ناحیه گرمسیری باشند. (6 درصد)‏
    ‏4- خوردن شیرینی های "مینس پای" در روز کریسمس ممنوع است (5 درصد)‏
    ‏5- در اسکاتلند اگر کسی در خانه شما را بزند و خواهان استفاده از توالت شود باید به وی اجازه دهید ‏که وارد خانه شود (4 درصد)‏
    ‏6- در انگلیس یک زن باردار می تواند قانونا در هر نقطه ای قضای حاجت کند حتی در کلاه یک سرباز! ‏‏(4 درصد)‏
    ‏7- سر هرگونه نهنگ مرده که در سواحل بریتانیا پیدا شود متعلق به پادشاه است و دم آن متعلق به ‏ملکه (5/3 درصد)‏
    ‏8- در صورت برخورد با یک مالیات چی، نگفتن هرچیزی که شما نمی خواهید او بداند غیرقانونی است ‏اما نگفتن اطلاعاتی که شما تصور نمی کنید او از آن مطلع باشد قانونی است (3 درصد)‏
    ‏9- وارد شدن به محل پارلمان با لباس زرهی غیرقانونی است (2 درصد)‏
    ‏10- در شهر یورک انگلیس قتل یک اسکاتلندی در داخل دیواره های شهر باستانی تنها زمانی قانونی است که وی حامل یک تیر و کمان باشد! (2 درصد)

    برگرفته از وبلاگ هم ترانه


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? نیروی انتظامی و علم کشی محرم
  • تحصیلدار یکشنبه 86/10/9 ساعت 12:50 صبح
  • نیروی انتظامی در صدد است امسال به طور جدی تری با"علم کشی" برخورد کند.
    بنا بر گزارش عصر ایران ، ناجا در حال تنظیم اطلاعیه ای است که طی آن کلیه هیات های عزاداری می بایست طبق دستورالعملی که دریافت خواهند کرد، مراسم ویژه ماه محرم را برگزار کنند.

    این طرح که طرح ضابطه مند کردن هیات ها نام دارد، با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه و نیروی انتظامی اجرا خواهد شد.همچنین براساس طرح یاد شده هیات های مذهبی تنها در صورت اخذ مجوز می توانند اقدام به برگزاری مراسم مذهبی در معابر عمومی کنند.

    گفتنی است سال گذشته سردار رادان اعلام کرده بود که سال آینده با مظاهر خرافه پرستی از جمله علم کشی برخورد خواهد شد.
     

    نشان اژدها
    در دو سال گذشته همزمان با شب شام غریبان امام حسین(ع) نیروهای انتظامی در حالت آماده باش کامل در خیابان های اصلی شهر تهران از جمله ستارخان،میدان محسنی،شهرک غرب و ... مسقر می شدند .
    با این وجود سال گذشته در حالی که سخن از برخورد با خرافات در عاشورا به میان آمده بود، حضور یک نشان اژدها در میان علامت های عزاداری، باعث حیرت مردم در سرچشمه تهران شد.این نشان که ، دارای تزیینات عجیب و غیر متعارف بود.
    در این نشان عزاداری پر زرق و برق که چهل چراغ خوانده می شد و پوشیده شده با پر، اژدهایی دوسر از طرفین گنبد میانی طلایی رنگ را به محاصره خود درآورده بودند که آیین جشن های چینیان را تداعی می کرد!
    در آن مراسم ، علاوه براین نشان، علامت هایی از پنج تا بیست و سه تیغه با آرایشی خاص و به همراه نشان طوق طیب و کتل های عزاداری حضور داشتند


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? بیو گرافی بی نظیر بوتو
  • تحصیلدار یکشنبه 86/10/9 ساعت 12:34 صبح
  •  

    بی‌نظیر بوتو، دختر شرق
    دانلود اتوبیوگرافی و خاطرات بوتو

    به خاطر ندارم که تا به حال ایرانی‌ها در مورد یک رویداد سیاسی خارجی به اندازه خبر تأسف‌برانگیز ترور بی‌نظیر بوتو واکنش نشان داده باشند، پیامک‌های زیادی که رد و بدل می‌شد، حدس و گمان‌های مختلف درباره عاملین ترور و درنگ چند دقیقه‌ای هر کسی که خبر را برای اولین بار می‌شنید، همه حکایت از محوبیت بی‌نظیر بوتو در ایران دارد.

    اما واقعا ما درباره بی‌نظیر بوتو و اوضاع سیاسی پاکستان چه می‌دانیم؟
    تفسیر سیاسی اوضاع پاکستان حتی برای کارکشته‌های سیاست بسیار دشوار است، مذهبی‌ها، نظامیان، سکولارها، سیاست‌مدارها و بنیادگراها هر کدام یک قدرت تعیین‌کننده در پاکستان هستند و هر چند سال یک بار اتحاد تعدادی از آنها با یکدیگر و یا افتراقشان از هم، بازی سیاست در پاکستان را دستخوش دگرگونی می‌کند.

     04bhutto-6002.jpg

    برای دانلود بیو گرافی و ادامه مطلب کلیک کنید...

    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

       1   2      >

    ? لیست کل یادداشت های پادشاه
    بیاین اینجا
    برف برف برف
    50 گیگ فضای رایگان
    مرحله 57 طرح امنیت
    [عناوین آرشیوشده]