سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خبرها و سیاست - پادشاه خوبان
 RSS  :: منزل :: ارتباط با پادشاه :: پروفایل :: پارسی بلاگ
ای آن که عارفان را با رازگویی طولانی اش، مأنوس ساخت و بر خائفان، لباس دوستی خود پوشاند ! [امام سجّاد علیه السلام]
  • پیوندهای روزانه
  • هر چی که باش حال می کنی [508]
    بجای بنزین ، گاز بزن [196]
    [آرشیو(2)]


  • تعداد بازدیدهای پادشاه
  • - تا حالا انقدر اینجا بودند: 228022 عزیز
    - امروز انقدر اینجا هستند: 8 عزیز
    - دیروز انقدر اینجا بودند: 7 عزیز

  • درباره پادشاه
  • خبرها و سیاست - پادشاه خوبان
    تحصیلدار
    سلام این وبلاگ فقط از روی سرگرمی ایجاد شده و هیچ گونه قصد مطرح شدن و اذیت کردن و اینا نیست به جون خودم راست میگم... حالا می بینید که همینطوره . از شمایی که همین الان قدم رنجه فرمودین و به وبلاگ من اومدین خواهش می کنم تا آخر منو همراهی کن چرا؟ چون قول میدم بهت خوش بگذره. و در آخر خواهش می کنم که برای هر پست نظرتو در بخش شما چه فکر می کنید بنویسید تا هم سطح خودمو بدونم تا سطح سلیقه ی شمارو اینجوری میشه که یه وبلاگی میشه در خور پسند همتون. پس منتظر نظرهای شما هستم...

  • لوگوی پادشاه
  • خبرها و سیاست - پادشاه خوبان

  • همراهان پادشاه
  • بیا با هم تا به دریا برسیم

  • لوگوی همراهان پادشاه






  • زودتر دست به کار شوید!!
  •  

  • الصلوه عمود الدین

  • بایگانی رو از دست ندی
  • دانلود فیلم بانوی انتقام جو (یانگوم)
    عکسهای داغ داغ
    عکسهای جالب
    موبایل و مخلفات ...
    نوشته های جالب
    خبرها و سیاست
    دانلود موزیک

    ? بی نظیر بوتو روحت شاد...
  • تحصیلدار یکشنبه 86/10/9 ساعت 12:20 صبح
  • آخرین اخبار و گزارشها از ترور بی نظیر بوتو


     نظیر بوتو، نخست وزیر اسبق پاکستان، سرانجام دیروز پس از چندین بار سوء قصد، در یک حمله انتحاری که در راولپندی انجام شد جان باخت.
    بی نظیر بوتو که امروز برای دومین بار هدف تروریستها قرار گرفته بود بر اثر شدت جراحات وارد شده درگذشت.
    گزارش می شود، عامل انتحاری پیش از انفجار کمربند انفجاری خود با اسلحه کمری چند گلوله بسوی بی نظیر بوتو شلیک کرد.
    عامل انتحاری در پی این اقدام تروریستی برای اطمینان از مرگ بی نظیر بوتو کمربند انفجاری خود را نیز منفجر کرد.

    بوتو در اثر ضربه دریچه سقف خودرو جان باخت، نه گلوله و ترکش
    سخنگوی وزارت کشور پاکستان جمعه اعلام کرد که "بی‌نظیر بوتو"، نخست وزیر سابق، در اثر ضربه دریچه سقف خودرو جان باخت و هیچ گلوله یا ترکشی در پیکر وی پیدا نشد.
    به گزارش خبرگزاری فرانسه، "جاوید چیمه" گفت که این رهبر حزب مخالف در اثر ضربه اهرم در سقف خودرو به سر کشته شد زیرا به رغم حمایت محافظان خود با شنیدن صدای انفجار تلاش کرد در این خودرو پناه بگیرد اما با دریچه سقف برخورد کرد.
    چیمه افزود: «اهرم در سقف خودرو به نزدیک گوش راست وی ضربه زد و به خاطر شدت ضربه جمجمه وی شکست. هیچ گلوله یا ترکشی در محل جراحت پیدا نشد.»
    اما وی همچنین خاطر نشان کرد که آژانس‌های اطلاعاتی موفق شدند پس از مرگ بوتو یک تماس تلفنی را شنود کنند که از سوی یک عضو ارشد شبکه تروریستی القاعده به نام "بیت‌الله مسعود" به یک شبه‌نظامی تبریک گفته شد.
    چیمه ادامه داد: «مدرک غیرقابل انکاری وجود دارد که نشان می‌دهد شبکه القاعده و متحدانش برای بی‌ثبات کردن پاکستان تلاش می‌کنند.»

    بوتو در کنار پدرش به خاک سپرده شد
    پیکر "بی نظیر بوتو" نخست وزیر اسبق پاکستان با حضور صدها هزار نفر از هوادارانش در آرامگاه خانوادگی و در کنار مزار پدرش به خاک سپرده شد.
    پیکر بوتو امروز در حالی که همسرش "آصف علی زرداری"، فرزندان و جمعیت عظیمی از هوادارانش به شدت گریه می کردند، در روستای گارهی خدابخش در ایالت سند پاکستان و در کنار مزار "ذوالفقار علی بوتو" و برادرانش به خاک سپرده شد.
    صدها هزار نفر از مردمی که در مراسم شرکت داشتند به سر دادن شعار علیه "پرویز مشرف" رئیس جمهور پرداختند و وی را مسئول کشته شدن بوتو دانستند. یکی از روستاییان محلی گفت: القاعده او را نکشت، ما اعتقاد داریم دولت او را کشت.
    بوتو دیروز عصر هنگام سخنرانی انتخاباتی در شهر راولپندی هدف حمله انتحاری قرار گرفت و کشته شد. علاوه بر او 20 نفر دیگر نیز کشته و 70 تن مجروح شدند. دولت پاکستان عوامل القاعده را مسئول ترور بوتو اعلام کرد و یکی از فرماندهان ارشد القاعده نیز در تماسی تلفنی مسئولیت ترور را برعهده گرفت.
    "نواز شریف" نخست وزیر سابق و از مقامهای حزب مسلم لیگ گفته بود که مایل به شرکت در مراسم خاکسپاری است اما همسر بوتو به دلایل امنیتی وی را از این کار منصرف کرد.

    شمار کشته‌شدگان درگیری‌های پاکستان به 32 نفر افزایش یافت
    مقامات پاکستان شمار کشته‌شدگان درگیری‌های سیاسی و شورش‌های جمعه این کشور در پی ترور نخست وزیر سابق را 32 نفر اعلام کردند.
    یک مقام ایالتی درباره کشته‌شدگان درگیری‌های اخیر پاکستان گفت: «23 نفر در ایالت جنوبی سند پس از ترور "بی‌نظیر بوتو" و در پی خشونت‌های پنج‌‌شنبه تاکنون کشته شدند.»
    پلیس نیز از کشته شدن هشت نفر در انفجار بمبی در ایالت مرزی در شمال غرب پاکستان خبر داد که یکی از اعضای حزب سابق "پرویز مشرف"، رئیس جمهور، نیز در میان کشته‌شدگان این حادثه بود.
    همچنین یک مقام امنیتی از قتل یک نفر در ایالت مرکزی پنجاب خبر داد.

    القاعده مسئولیت ترور بوتو را پذیرفت
    درحالی که برخی منابع خبری اعلام کردند القاعده مسئولیت ترور "بی نظیر بوتو"، نخست وزیر اسبق پاکستان را برعهده گرفته، وزارت کشور پاکستان از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.
    به گزارش خبرگزاری آلمان، پایگاه اینترنتی آسیاتایمز امروز گزارش داد "مصطفی ابوالیزید" یکی از فرماندهان ارشد القاعده در افغانستان در تماسی تلفنی با این پایگاه اینترنتی ادعا کرد که او دستور قتل بوتو را صادر کرده است.
    بر اساس این گزارش ابوالیزید در ماه مه گذشته به عنوان فرمانده عملیاتی القاعده در افغانستان منصوب شد.
    وی در این تماس تلفنی گفت: این نخستین پیروزی بزرگ ما علیه کسانی است که از کافران در جنگ علیه القاعده حمایت می کنند و علیه مجاهدین اعلان جنگ کرده اند.
    اشاره وی به اظهارات بی نظیر بوتو علیه افراط گرایان بود. در چند هفته اخیر بوتو اعلام کرده بود که برخی عوامل افراط گرا در داخل دولت و نیز سرویسهای اطلاعاتی پاکستان که از افراطیون حمایت می کنند، در تدارک قتل وی هستند.
    ابوالیزید توضیح داد که یکی از جوخه های مرگ متشکل از اعضای گروه لشگر جهنگوی مستقر در پاکستان عملیات قتل بوتو را به دستور القاعده انجام دادند.
    همچنین شبکه تلویزیونی ARY پاکستان نیز امروز گزارش داد القاعده مسئولیت ترور بوتو را به عهده گرفته است.
    با وجود این، وزارت کشور پاکستان امروز از هرگونه ارتباط بین القاعده و ترور بوتو ابراز بی اطلاعی کرد. "جواد چیما" سخنگوی این وزارتخانه گفت: عاملان این قتل احتمالاً همان عوامل افراط گرایی هستند که در گذشته نیز دست به اقدامات تروریستی در پاکستان زده اند.

    آماده باش نیروهای مسلح کشورمان در استان های مرزی
    در پی ترور بی نظیر بوتو نخست وزیر اسبق پاکستان،نیروهای مسلح کشورمان در مرزهای شرقی به حالت آماده باش در آمدند.
    نیروهایی از لشکر 5 نصر سپاه پاسداران درخراسان ،لشکر پیاده 77 ثامن الائمه ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان ، هوانیروز سیستان و لشکر 88 زرهی ارتش در سیستان و بلوچستان در آماده باش بسر می برند.
    این گزارش می افزاید مرزداران کشورمان نیز برای حفاظت از کشور در حالت آماده باش بسر می برند.

    چند فایل ویدئویی:
    بوتو کشته شد
    زندگینامه بوتو
    تحولات پس از ترور بی نظیر بوتو


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    <      1   2      

    ? لیست کل یادداشت های پادشاه
    بیاین اینجا
    برف برف برف
    50 گیگ فضای رایگان
    مرحله 57 طرح امنیت
    [عناوین آرشیوشده]